پشتیبانی
پشتیبانی در واقع به مجموعه ای از پاسخگویی به سوالات ، رفع کردن باگ های احتمالی و آپدیت نرم افزار گفته می شود که با آپدیت کردن نرم افزار می توان به امکانات جدید و قابلیت های به روز نرم افزار دسترسی پیدا نمود.
این نکته قابل ذکر است که آن مجموعه می تواند در درخواستی جداگانه ، توسعه ای در نرم افزار با توجه به نیازها و هماهنگ با مجموعه خود ارائه دهد که در کمترین زمان ممکن این امر توسط شرکت امکان پذیر خواهد بود. توسعه شامل طراحی و ایجاد امکاناتی جدید در نرم افزار است که از قبل در نرم افزار وجود نداشته است.
راهبری
راهبری سیستم به مجموعه تعاریف و تنظیمات سیستم گفته می شود که در دوره گارانتی و آموزش جامع شرکت در هنگام خرید و نصب نرم افزار به آن مجموعه ارائه می گردد. لذا آن مجموعه می توانند در قراردادی جداگانه به صورت دفعاتی و یا مداوم درخواست راهبری نماید که شرکت این نوع خدمات را به آن مجموعه ارائه خواهد داد. چند نمونه از راهبری سیستم شامل :
ایجاد شرایط محاسباتی ساده و پیچیده
تعریف انواع و اقسام قالب های گزارشات
تعریف شیفت های کاری
ایحاد انواع حکم در قوانین مختلف و....
تماس با ما
آدرس : اصفهان ، خیابان 22 بهمن، شهرک علمی وتحقیقاتی ، پلاک 171 ، طبقه اول، واحد 122 تلفن : 32736273-031
آدرس : تهران ، خیابان خرمشهر ( آپادانا ) ، خیابان نوبخت ، کوچه 7 ، پلاک 7 تلفن : 88530872-021